sreda, 10. marec 2010

Slovenci

SLOVENIJA


Dragi moji Slovenci. Hvala Bogu za sneg. Lahko vam dam svoj tekoči račun da nakažete vaše zadnje prihranke da bom lahko plačala gorivo. Bom naredila stran na Facebooku. Dragi moji Slovenci, plačevali smo 30 let vse vrste prispevkov, vse vrste dajatev, delali na pol zastonj in obljubili so vam svetlo prihodnost in socialno varnost. Jaz vam ne morem obljubiti ničesar.

Moji Slovenci. Pametni ste. Bodite doma, zasadite si trte, koruzo, krompir. Imejte za sebe tisto malo osnovnega. Hrane Slovencem. Človek več ne ve, ali bo kupil zdravilo ali strup. Če ni nujno potrebno ne jemljite, ravnovesje v telesu vzpostavite sami, vaš organizem je tovarnica ki bo delovala po zakonu narave.

Ljudje Slovenci, to ni vaša bitka, ni vaš kriminal. Siromak Slovenec? Pameten Slovenec! Umikamo se zakonom, oblasti, vladajočemu narodu!

Prvo naj obračunajo sami s seboj. Naši vladajoči. Potem bodo bili z nami. Potem bo boljši čas za vaša dejanja. Saj edino policaj s pištolo lahko vstopi tja, kamor mi ne moremo. Samo policaj lahko bere tisto, kar mi ne moremo. Samo vladajoči nam lahko pomagajo.

Vladajoči naj sodijo vladajočim.

Ljudje Slovenci. Sem samo ena, poslednja Slovenka. Dajte mi oblast. Kupite mi 4 kostime in bom služila narodu. Dajte mi 1 dnevni obrok in bom delala za vas. Danes delam zastonj.

Da bo človek SREČEN. Sreče ne morejo kupiti politiki. Sreča ljudi iz ust politika je kot rojstvo iz ust pogrebnika. Saj deluje naš sistem e-poslovanja.

Tukaj ne bo stroškov, rabim enega Japonca pa mi bo zbral dnevna poročila o poslovanju in blagajnah. Dnevno vas bom obveščala. Veste, bežali ste iz velikih sistemov. Okorni, počasni. Vi pa ste volili in gradili en velik sistem JAVNO UPRAVO IN CENTRALNO VLADO. No saj drži, da so notri različni ljudje, ampak morajo stopati skupaj v času GOSPODARSKE KRIZE IN GOSPODARSKEGA KRIMINALA.

Politika je nuja. Vojska je nuja. Zdravstvo je nuja. Šolstvo je nuja.... Drži. Če bi pošteno in korektno delovalo to kar je našega. V imenu in za ljudi. Po diktirani ceni na osnovi javnega in za javno dobro. Če 30 let dela nek sistem na izkoriščanju tega, po 30 letih bo vse prazno.

Uspelo vam je, vladajoči. Danes zaprite račune, blagajne. Moramo začeti na novo! PRIPRAVITE REVIZIJSKA POROČILA za 30 let.

VSI. VSE BLAGAJNE. ZAVODI. KLUBI. VSI NEPROFITNI. VSI SOCIALCI. VSI.
TAKO KOT GLEDATE NAS PREKO DAVČNE UPRAVE, POGLEJTE PRVO SAMI SEBE.
KOLIKO STE DALI DEJANSKO LJUDEM V SVOJI STORITVI.
KAKŠNA JE BILA POVPREČNA CENA VAŠE STORITVE.
SPROTNO SPREMEMBO ZAKONODAJE IN V VEZI TEGA POSLEDIČNI REZULTAT.
NAPIŠITE ODGOVORNE LJUDI, ČETUDI BO DOLG SEZNAM.
OPIŠITE NAPAKE, IZBUBO, STROŠKE IN NEPREDVIDENE STROŠKE.
NAREDITE BILANCO V BILANCI TEGA VAŠEGA JAVNEGA DELA ZA LJUDI.
IZPIŠITE VAŠO STRUKURO DO KORENIN DREVESA PRELIVANJA DENARJA.

ČETUDI JE REZULTAT PRAZNA BLAGAJNA, IMATE BLAGAJNIŠKE IZDAJNICE IN PREJEMNICE. POKAŽITE TO LJUDEM. PO USTAVNEM ZAKONU IMAJO PRAVICO VEDETI, VIDETI, VIDETI VSAK DOKUMENT POSEBEJ. KDO PIJE ? MI PLAČAMO!

KER pa so se obnašali vsi ti precej TRŽNO v korist posameznikov in fizičnih oseb, bi tako dobili tudi ta podatek. NAJ VRNEJO LJUDEM KAR JE DOBILO NOGE. KAR JE POBRISANO V EVIDENCAH pa naj priigrajo NAZAJ. SAJ VEMO kdo je brisal. Zaznal je naš človek ki tam sedi, računalniški sistem ki smo ga plačali, zaznalo je nenadno povečanje premoženja na DAVČNI UPRAVI, SODIŠČU. VRNITE TISO KAR JE NAŠE.
TUJEGA NOČEMO, SVOJEGA NE DAMO.

Ne gre in ne gre mi. Dnevno gledam brezposelnost, ljudje na cesti. Nimajo moči za boj.

Javni pa se razmnožujejo kar na delovnem mestu. Veste, danes je sneg. Danes je kompletni JAVNI DEL PREBIVALSTVA NA TRERENU. Mogoče no, kaka zadnja uslužbenka dela z ukazom in pištolo na vratu, da bo izgubila delo če ne bo tiho.

Ja še tole. Davki naj bodo. Naj koregirajo gospodarstvo, politiko. Samo za to je resnično potrebno imeti zelo jasna IZHODIŠČA. Ne bomo zdaj SLOVENCI pokrivali izgubo za nazaj, tisto pometeno za 30 let nazaj. Slovenca boste ocenjevali za 30 let nazaj. Hišo Slovenca? NORCI OD NORCEV. Še sebe ne znate oceniti NA DANAŠNJI DAN.

Znate prešteti koliko vam mesečno manjka in mesečno pobirate ljudem . Gor in dol ….na likvidnih sredstvih ljudstva.

SLOVENCI ne dovolite tega! USTAVNO vam bodo vzeli prihodnost.

POLITIKA gre naprej v vode gospodarstva. Odpirajo nove d.o.o. v okviru tiste naše d.d. in v povezavi s sredstvi javne upravi, sredstvi evropske unije za razvoj gospodarstva, za svoje ljudi v bolj varnem okolju gospodarstava. Že imate pisarnico. Javna uprava prihaja neposredno v gospodarstvo. Ne pišite ponudb za delo, ker tistih glavnih 5 čaka v vrsti in so brez konkurence. Sicer pa, kdo sem jaz da bom sodila vladajočim ? Pa voda najde vedno prostor za iztekanje. Ponovno vas bo voda pretentala. Strah me je vračanje še tega zadnjega ukradenega ljudem.

Račun na Facebooku. Ne pozabite!

Poslednja Slovenka

Ni komentarjev: