četrtek, 29. november 2007

Ana Jud

Niti se dobro ne spomnim, kako sem prišel na spletno stran
Ane Jud.

Ana Jud, ta tako opljuvana novinarka, tolikokrat zaničevana s strani njenih kolegov in javnosti, me je dobesedno »šokantno pozitivno« presenetila.

Ko sem malo spraševal znance, če vedo kdo je Ana Jud in ali jim je znana oseba, so bili odgovori večinoma, da rada da. Enemu sem celo rekel, »kaj ni to dobro, kaj ne bi bil vesel, če bi z njo žural?« Resda, da je to tudi dober vir pridobivanja podatkov.

Ko sem bral njeno pisanje na spletni strani, je moje spoštovanje do nje čedalje bolj raslo. KAKA IZREDNA ANALITIKA!

Res me je pozitivno presenetila. Moram priznati tudi zaradi stereotipov, ki so se me držali o njej, kajti dobil sem jih po drugih medijih!

Mi je pa čedalje bolj jasno zakaj jo tako blatijo! Zato, ker ni članica (rdeče novinarske) mafije! In te stvari so zelo znane, če nisi enoumno z nami – si proti nam!

Ti kupljeni rdeči novinarji-ke, ti ki ne vidijo niti stopinjo več izven svojih rdečih plašnic, niso sposobni gledati svet s svojimi očmi, temveč kakor ovce blejajo svojo lastno ničevnost v slovensko (in svetovno) javnost.

Diskreditacije, ki sem jih zasledil o Ani Jud, so drobne in precej prepričljive. Način je znan: oblatiti nekoga, da mu nihče ne bo verjel ali se za njega zmenil, ko bo govoril ali pisal resnico!

Ana Jud ima eno veliko lastnost, katero ji zavidajo skorajda vsi. Kot moški izjavljam, da je dama!

Kot pisca tega bloga pa resnično navdušuje s svojo pronicljivo analitiko.

Čestitam za http://www.anajud.eu/, le tako naprej!

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ti si pa res en primitivni janšistični zafrustrirani pisun. Smiliš se mi!

BlogSlovenija pravi ...

http://www.blogarija.com/2007/12/06/sds-me-opazuje-informacije-sds-ps-sds-in-vlade-rs/

http://www.had.si/blog/2007/12/06/sds-me-opazuje/

Sicer si pa precej podel, da se predstavljaš z imenom, ki ni tvoje!

Znak trajne impotence!