torek, 2. marec 2010

Slovenka

Sem Slovenka, mogoče poslednja? Sem čistokrvna Slovenka. Me je mati Slovenka učila, bodi poštena, pomagaj ubogim, veruj. Hvala ti mati Slovenka!
Moja mati je žal že pokojna. Padla sem v kruto okolje, oz. družbo ljudi, ki me izloča iz svojega okolja. Sem ekonomistka, prilagajanje ponudbi, povpraševanju, trgu? Slovenija nima trga.
To več ne obstaja v Sloveniji. Rada imam ekonomijo, pošteno vrača udarce! Hitler se je trudil narediti narod, raso? Vsaj trudil se je. Delal je za svoj narod. Pet let ne hodim na volitve, ker ni kaj zbirati in ker je vseeno kateri gumb pritisneš ker se vsi vključijo. Precej poneumljen sistem. Moj pralni stroj je bolj pameten, pa še opere kar dam notri.

Predlagam nov sistem in sicer da bi naše otroke naučili stvari, da bodo lahko preživeli. Predlagam neko produkcijo, dodano vrednost, pa čeprav tovarno makaronov ali sajenje sliv, jabolk....za ljudi. Predlagam da se sredstva smotrno porabijo. Če ta moment rabimo gospodarstvo, zmanjšajmo šolstvo.

Takojšnja produkcija bo pokrila potrebe našega starega naroda in nahranili bomo otroke. Tudi tukaj ne gre gladko. Hobotnica drži roke nad vsem oz. daje možnost določenim skupinam ljudem, navadno je to njihova družina.


Ovirano je normalno življenje slovenskih ljudi, izničena konkurenca pridobivanja delovnih mest glede na ponudbo, povpraševanje in ni prelivanja znanja in ni možnosti imeti uspešne vodje. Vodje so ljudje ki so dovolj pokvarjeni in bodo sedeli na svojem mestu naslednjih 60 let. Dali smo jim oblast, oblast je sama sebi namen.


Kako se bomo branili Slovenci? Z orožjem? Gre za skregano logiko prava, interesov, zakonodajo...ljudje pa se zapirajo, molčijo, jokajo in ne preostane nam drugega kot da se zbrišemo iz seznama Slovencev.

http://siol.freehostia.com/wordpress/wp-content/uploads/2008/11/borut-pahor-in-katarina-kresal-2-copy.jpgKdor krade slovenskemu rodu, naj mu odsekajo roko - da bo kaznovan v imenu ljudi in da bomo to vsi videli. Nihče ne bo kradel, vsaj trudil se bo da ne. In naj volja ljudi odloča o sekanju rok. Naj pravnik, sodnik laže - odsekajte mu glavo. Začel bo razmišljati z glavo, poslušal bo ljudi in vsaj trudil se bo biti pravičen do ljudi. Tudi o tem naj odloča narod. Čredo konj vodi najboljši in naj ne pozabi da je on tisti do takrat, dokler je najboljši. Dobi eno priložnost in ko jo zapravi, je ne bo dobil nikoli več.

Če nimamo aktivnega prebivalstva ne rabimo toliko aktivnih uradnikov. Naj stopijo v vrste ljudi, ki jih potrebuje narod. Naj producirajo hrano, ker jo ta moment ljudje potrebujejo. Avtomatizacija in elektronsko poslovanje sta naredila presežek delovne sile na tem področju in dajmo ta presežek ljudi uporabiti - naj delajo za ljudi, naj delajo tisto kar rabijo ljudje Slovenci.

Kako naj ena Slovenka preživi 2(ponavadi pijana) policaja, 1 sodnika in 10 uradnikov in 20 upokojencev.

Financiranje nazaj..da oni mene preživijo bi šlo, je pa skregano z logiko ekonomije.


Poštar me budi vsako jutro, to niso ljubezenska pisma za Slovenko. Poštar ve za kaj zvoni in komu zvoni. Nehajte me zvoniti!

Vzeli ste ljudem moč življenja, vzeli ste jim pravice, vzeli ste slovenski narod! Zaslužite si smrtno kazen. Nimate pravice, četudi ste na oblasti. Ste oblast slovenskega naroda in naj vam sodi narod. Naj vam sodi pravično. Narod ne bo izbiral besed, izbiral bo glave. Pravično!


Ko človek odsluži narodu, naj živi! Dajte možnost ljudem, dajte jim hrane, vrnite življenje, takojšnja konkurenca bi naredila narod pošten in takojšnje konkurenčno kadrovanje je edina možnost uspeti, da jih ne dobiš nazaj po glavi.

Za slovenski narod se je potrebno boriti! Rast naroda, normalne...ja. Si predstavljate kako se zdravi narod, nenormalen ? Ne upam niti razmišljati, niti ne želim si tega dočakati. Ne bo Vam uspelo. Naj se vodilni umaknejo, naj pridejo boljši.


Naj pridejo tisti ki upajo. Naj pridejo tisti ki se bodo dokazali. Naj pridejo tisti ki so tega vredni. Naj pridejo za narod. Če so lačni ljudje, naj bodo lačni tudi oni. Naj pokažejo pripadnost narodu in vredni bodo tega da mu služijo. 

 Smešno....nikjer ni nikogar....kje ste?
Moji sosedje pravijo: ''Jebao ti pas mater!'' Politika vsaj razume o čem govorijo.
Mene Slovenko tega niso učili. Niti nočem razumeti. To ni moj narod.

Ni komentarjev: