četrtek, 6. september 2007

Zoran Janković


Danes sem ugotovil, da je ljubljanski župan Zoran Janković vrhunski poslovnež.

Uspelo mu je nemogoče, namreč, da je revalviral neobstoječo valuto!

Ko sem šel na tržnico po nekaj sveže hrane, me že na vhodu ustavi mestni redar in mi da listek z evidenco prihoda.
Kul sem si rekel, bom imel vsaj kje parkirati!
Po slabi uri se odpravim in me čaka drugi redar.
Prijazno me pozdravi in mu dam listek.
On ga pogleda in mi zaračuna 1€.
Niti nisem pomislil, da bi kaj pogledal. Šele doma, ko zmečem stvari iz cekarja, najdem listek. Najprej sploh nisem zaznal, da bi bilo lahko kaj drugače.
Pa ko pogledam, sedaj kot vi. Vidim, da je parkirnina 220,00 Sit.
Če me spomin ne vara, je bil zadnji tečaj tolarja 239,64 Sit za 1 €.
Se pravi, da je v Ljubljani evro devalviral za celih 8,1956%!
Potem se pa še čudite, zakaj Mercator, Tuš in ostali trgovci dražijo prehrano!
Vsem svetujem, da gredo na tržnico! Je boljše in ceneje! Če pa imate še kaj tolarjev, toliko boljše!

Ni komentarjev: